Centrum pomocy

Pomocne informacje

Przed wizytą
Świadczymy usługi elektryka, hydraulika, złotej rączki, naprawa pralek, serwis zmywarek, naprawa piekarników i płyt indukcynych oraz płyt ceramicznych. Naprawiamy sprzęt IT.
Kontakt telefoniczny to 883 225 111 i dostępny jest w dni robocze, w godzinach od 8:00, do 18:00. Standardowo nie umawiamy wizyt telefonicznie, ale możemy wyjaśnić wątpliwości i poprosić fachowca o kontakt telefoniczny z Tobą. Możliwy jest też kontakt e-mail: kontakt@usterka.pl
Tak. Umówione wizyty traktujemy bardzo poważnie i staramy się punktualnie przyjeżdżać do klientów. SMS potwierdzający jest gwarancją przyjazdu fachowca.
Wykonaliśmy ponad 90 tysięcy realizacji. Zawsze staramy się weryfikować fachowców i wysyłać partnerów, którzy dysponują wiedzą, sprzętem i cechują się wysoką kulturą osobistą.
W zależności od wybranego wariantu usługi, albo od razu zobaczysz wizytówkę pracownika (numer telefonu doślemy na godzinę przed wizytą), albo to fachowiec oddzwoni do Ciebie, jeśli umówiono wizytę bez wyboru terminu na stronie.
Tak, możesz odwołać wizytę do godziny przed spotkaniem za pomocą kodu, który wysłaliśmy w SMS potwierdzającym wizytę. Wizytę można odwołać pod adresem https://rezerwacja.usterka.pl/odwolaj podając wskazany kod.
Tak. Zwykle jest to miesiąc od usługi (szczegóły w regulaminie).
Koszt usługi ustala fachowiec na miejscu lub jest on podany w momencie wyboru terminu na stronie. Nie wyceniamy usług telefonicznie.
Tak. Po wizycie faktura przyjdzie w formie odnośnika w wiadomości SMS oraz na wskazany adres e-mail (jeśli został podany). Dla firm udostępniamy zbiorczy panel z fakturami.
Staramy się. Według statystyk, spóźnienia dotyczą mniej niż 10% wizyt. Spóźnienia najczęściej występują w godzinach szczytu komunikacyjnego (korki) oraz w sytuacji, gdy poprzedzająca wizyta się skomplikuje. Zawsze pozostajemy w bieżącej komunikacji z klientem i informujemy o spóźnieniach.
Wizytę możesz umówić na naszej stronie lub telefonicznie.
W trakcie wizyty
Część naszych fachowców posiada terminal, ale nie gwarantujemy takiej możliwości.
Standardowo nie ma takiej możliwości. Jeśli jest to konieczne, zapytaj nas przed wizytą.
Zwykle nasi fachowcy umożliwiają wyjazd na zakupy.
Każda wizyta nie odwołana na godzinę przed oznacza koszt widoczny w procesie rezerwacji (każda usługa ma inny cennik).
Sprzęty AGD (pralka, zmywarka, piekarnik) są płatne za wizytę. Pozostałe specjalizacje zwykle w rozliczeniu za czas. Minimalny koszt wizyty podany jest w procesie rezerwacji.
Wyjazd na zakupy zwykle jest płatny ryczałtowo.
Tak, oczywiście. Gwarantujemy, że możesz łączyć usługi tej samej specjalizacji. Często nasi fachowcy posiadają kilka specjalizacji.
Zazwyczaj tak. Jeśli pracownik ma napięty grafik i musi jechać do kolejnych klientów, prawdopodobnie zaproponuje kontynuację kolejnego dnia.
Po wizycie
Warunki gwarancji musisz omówić z fachowcem na miejscu. Każdy partner może mieć inne warunki gwarancji.

Jeśli problem powrócił lub zadanie wymaga poprawki, możesz umówić wizytę reklamacyjną. Jeśli posługujesz się numerem wizyty, wizytę reklamacyjną możesz umówić bezpośrednio na stronie w formularzu rezerwacji (opcja "zgłoś reklamację").

Po wizycie nasz system wyśle Tobie prośbę o ocenę fachowca. Wystarczy odpisać na wiadomość podając cyfrę od 1 do 6, gdzie 6 to najlepsza możliwa fachowca. Nasi pracownicy oraz obsługa na bieżąco weryfikują oceny od klientów, podejmując odpowiednie działania. Możemy się pochwalić faktem, że średnio 95 klientów na każde 100 wizyt ocenia naszych fachowców na 6.
Kontakt telefoniczny to 883 225 111. Numer czynny jest w dni robocze, między 08:00, a 18:00.
Dla partnerów przygotowaliśmy wyjątkowe warunki współpracy. Napisz do nas e-mail na kontakt@usterka.pl.