Serwis DeLonghi

Od wielu lat marka De’Longhi to niezmienna gwarancja przejrzystości i etyki podejmowanych działań. Credo marki, a tym samym zaangażowanie w podwyższanie komfortu i jakości codziennego życia potwierdza głęboko zakorzenione w tradycji, włoskie oblicze marki charakteryzujące się niepowtarzalnym połączeniem przedsiębiorczej energii i wyrafinowego stylu. W ramach filozofii marki: Better Everyday firma kładzie duży nacisk na produkcję produktów wyróżniających się zarówno stylem, jak i niezawodnością. Produktów, które w magiczny sposób zmieniają codzienność w coś wyjątkowego.

Założony sto lat temu warsztat rzemieślniczy działał początkowo, jako małe przedsiębiorstwo dostarczające komponenty grzewcze dla innych przedsiębiorstw działających w sektorze.

W 1970 roku nastąpił pierwszy zwrot w historii funkcjonowania firmy. Wprowadzono własną markę i pod nazwą De’Longhi rozpoczęto sprzedaż produktów na rynku detalicznym.

W 1975 roku wprowadzono na rynek pierwszy przenośny grzejnik marki De’Longhi.

Lata 80-te ubiegłego stulecia to ekspansja firmy na rynkach światowych oraz pierwsze debiuty urządzeń kuchennych marki De’Longhi. Dywersyfikacja gamy produktów stała się wkrótce jednym z najsilniejszych atutów marki. Grzejniki pozostały niezwykle ważnym segmentem rynku dla De’Longhi, ale doskonale sprzedawały się także przenośne klimatyzatory, odkurzacze wodne czy frytkownice i żelazka.

Lata 90 XX wieku to intensywny rozwój struktur handlowych firmy, oparty na otwarciu przedstawicielstw i biur handlowych w wielu krajach w Europie i na świecie. Znaczący punkt zwrotny w historii firmy przynosi rok 2001, gdy Grupa De’Longhi przejęła doskonale zadomowioną na europejskim rynku markę urządzeń AGD Kenwood. Od tej chwili produkty do przygotowania potraw stanowią ważny element w strategii handlowej firmy. Marka De’Longhi utrzymuje pozycję lidera w segmencie ekspresów do kawy, a dla marki Kenwood najbardziej charakterystyczne są wielozadaniowe roboty kuchenne. Każda z marek zachowują osobną tożsamość i specjalizację asortymentową, obie cieszą się bardzo wysokim wskaźnikiem zaufania wśród konsumentów, nie tylko w Europie. Głowna siedziba firmy znajduje się we włoskim mieście Treviso nieopodal Wenecji – we Włoszech także odbywa się produkcja ekspresów automatycznych.

0d lipca 2009r. działa polski oddział firmy De’Longhi.

Autoryzowane serwisy DeLonghi:

EXTRA Marta Ustianowska Sp.j. ul. Ostatnia 1d, 31-444, Kraków http://www.extraservice.com.pl/ (12)413-59-42 biuro@extraservice.com.pl

ELMIX ul. Swoboda 21, 60-389, Poznań (61)861-56-60 elmixsc@po.onet.pl

PUH ARD Spółka Jawna ul. Traugutta 60, 50-418, Wrocław (71)372-59-49 puhard@poczta.onet.pl

Zakład Usług RTV i AGD mgr inż.Jan Eliasz ul. Kujawska 1c, 40-219, Katowice (32)258-94-72 eserwis.kujawska@tlen.pl

JoinLabs1 Sp. z o.o. ul. Górczewska 257A/1, 01-459, Warszawa https://joinlabs.pl/ 662 171 213 serwis@joinlabs.pl

P.H.U. „AGD” Marek Ossowski ul. Anielewicza 8, 00-157, Warszawa https://phuagd.pl/ (22)831-62-96 anielewicza1@phuagd.pl

P.H.U. „AGD” Marek Ossowski ul. Uniejowska 6, 01-485, Warszawa https://phuagd.pl/ (22)638-24-69 uniejowska@phuagd.pl

Eldom Plus al. Generała Józefa Hallera 169/12, 80-416, Gdańsk http://www.eldomplus.pl/ (58)520-13-25 sklep@eldomplus.pl

TOMARK AGD ul. Wolnego 4, 40-857, Katowice http://www.agdtomark.pl/ 511-310-305 tomark999@tlen.pl

„AGD SERWIS” Wietecki Adam ul. Zgierska 233, 91-495, Łódź (42)658-06-00 agdserwis@onet.pl

EXTRA Marta Ustianowska Sp.j. ul. Dobrego Pasterza 118/U3, 31-416, Kraków http://www.extraservice.com.pl/ (12)410 83 70 biuro@extraservice.com.pl

Centrum Obsługi Klienta De’Longhi, Kenwood oraz Braun ul. Puławska 303, 02-785, Warszawa https://www.delonghi.com/pl-pl/serwis

Potrzebujesz fachowca?

Zadzwoń lub zamów!

Umówisz wizytę w kilka chwil
Bezpłatny dojazd Tanio
8:00-18:00 w dni robocze
Usługę wykona nasz pracownik lub zewnętrzny partner. Umówienie wizyty oznacza akceptację regulaminu. Bezpłatny dojazd obowiązuje w razie realizacji usługi.